keskiviikko 2. lokakuuta 2019

Mental träning för ditt välmående



Jag heter Nina Granmo och utför behandlingar med mental träning under namnet Paus. Mental träning är målinriktad och tidsbegränsad träning för hjärnan för att ändra ditt tankemönster. I dagen stressade samhälle med snabb livsstil och mycket prestationer behöver vi ibland stanna upp och fundera vart vi är på väg. Med nya tankar och kraft sker sedan positiva förändringar.  


Min utbildnng har jag gått på Norrvalla Utbildning (2-årig) och sedan certifierat mig i Tavastia (Kokkola och Jakobstad) och Alicante i Spanien. I grunden finns även pedagogik, utvecklingspsykologi och vanlig psykologi på högskolenivå. Orsaken till att jag grundat Paus. är att jag själv var tvungen att ta en paus och fundera vart jag var på väg. Om du inte vet vart du är på väg är risken stor att du hamnar just dit! Är det då inte bättre att själv vara med och bestämma! För att nå dina mål.

Du kan fundera över relationer, karriär/yrke, ekonomi, vila och avslappning,det fysiska välmåendet, stress eller helt enkelt en önskan att komma ut ur ekorrhjulet. Ta kontakt på ninagranmo@gmail.com eller gå in och gilla Facebook-sidan Pauses for you - Nina Granmo, så nås du av de senaste uppdateringarna. Jag kommer att befinna mig på Wasa Wellness på fredagar, ingång från hörnet (lilla dörren). Tel: 050-557 5159



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti